Posted in 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ, Հորինուկ, Մայրենի

Ամենից լավ պայուսակը

Լինում է չի լինում մի աղջիկ, նրա անունը Սիլվի  է: Սիլվին շատ էր սիրում իր պայուսակը: Նա իր պայուսակի մեջ դնում էր իր ամենասիրելի իրերը: Մի օր, իր մտերիմ ընկերուհի Լիլին պատահամբար  պայուսակը պատռեց, և Սիլվիի համակարգիչը իր շատ սիրելի պայուսակի մեջիչ ընկավ հատակին ու կոտրվեց  և ասաց:

— Ինչպես կարողացար պատրել իմ շատ սիրելի պայուսակը, և կոտրեցիր իմ համակարգիչը:

— Ինչ վատ բան ստացվեց, ներիր ինձ խնդրում եմ:

— Ինչպես կարող եմ քեզ ներել:

Նրանք երկու շաբաթ իրար հետ չէին շփվում։ Լիլին ամեն օր լացում էր, որովհետև պատրել էր իր ամենամտերիմ ընկերուհու Սիլվիի պայուսակը և կոտրել նրա համակարգիչը։ Իսկ Սիլվին նույն պես լացում էր քանի որ նրա սիրելի պայուսակն է Լիլի պատրել և համագրգիչն է կոտրել, նաև լացում էր նրա համար, որովհետև գիտեր, որ իր ամենամտերիմ ընկերուհի Լիլին լացում է որովհետև կորցրել է իր ընկերուհուն։Երեք օր անց Լիլին գնում է Սիլվիի  տուն և  ասում է։

— Սիլվին ես ցանկանում եմ քեզ հետ բարիշել, որովհետև գիտեմ, որ քո սիրելի պայուսակն եմ պատռել, և պայուսակի միջիչ ընկել է քո համակարգիչը։

— Լավ քանի որ ես քեզ շատ եմ սիրում։

  1. Ով է Սիլվին:
  2. Ինչ՝պես է պատռվել պայուսակը:
  3. Ինչ՝ու է լացում Լիլին:
  4. Ինչ է Սիլվիի սիրելի իրը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով